some of us laugh, some of us cry, some of us smoke, some of us lie... but it's all, just a way that we cope with our life - starsailor : some of us

Friday, May 11, 2007

penang; revisited


Norazizi Din bersama pasangan.
Golongan bujang, single atau/dan lonesome (dari kiri ke kanan): alan, sohar, marikh, zairi, mat sap, black, piut, jobong, kompot, apen, buji, bongek, keju.
nota kaki : ya..aku tau aku paling pendek. tapi sebenarnya buji jengket kaki.





p/s: kalau aku rajin aku akan update entry ni.tata..

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

haha, kesian buji, mangsa diskriminasi... long live pendek guys! haha.. kompot dan baju belangnya... sangat klise!

5:03 PM

 
Blogger syik s. said...

lawa siut sawah padi tu!

4:03 AM

 
Blogger Jorji said...

mat sap, black, piut, jobong, kompot, apen, buji, bongek, keju.

indahnya nama! hahaha.

10:38 AM

 
Anonymous Anonymous said...

wei kalau aku tak jengket pun lagi tunggu dari kau beb

1:55 PM

 
Anonymous Anonymous said...

*tinggi bukan tunggu

1:56 PM

 
Blogger nazir said...

kaki berpeluh:
yela..bukannya aku mengaku aku lagi tinggi pun. aku cuma cakap ko jengket kaki. hahahah..

jorji:
nama samaran pengantin tu indah jugak. uben namanya. tapi sekarang dah takde uban.

syik:
ingatkan org nogoghi dah biaso tgk sawah. kagum jugak rupanya tengok bendang. hehe..

zairi:
pendek mendiskriminasi pendek. hahaha!

11:29 PM

 
Anonymous Anonymous said...

keju, nama kompot tu sgt familiar pada j and syik..ada bau-bau asap sket..hihi

11:43 AM

 
Blogger nazir said...

wah..bau-bau asap camana tu kak pidda? hehehe..

11:26 PM

 
Blogger artfieda said...

erkk....ada pic zairi...kwan ko ke keju..??mamat nih dulu penah masuk keje kt opis aku..x lama..kejap jek sbb dier dpt offer kt petronas...masa nak benti tuh dier eksidenn..hehe..siann.. kawann ko ghupanyeee...

11:50 AM

 

Post a Comment

<< Home