some of us laugh, some of us cry, some of us smoke, some of us lie... but it's all, just a way that we cope with our life - starsailor : some of us

Wednesday, April 18, 2007

igauan realiti

aku tarik dalam-dalam asap rokok agar terus membakar paru-paru aku dengan terjahan maksima. aku hembus kembali asap yang penuh racun itu..

tensionnya belajar..kalau aku tak sangkut kat uitm dulu mesti aku dah keje..

aku tarik lagi asap rokok dalam-dalam. asap yang aku hembus membentuk beberapa rumus Heat Transfer yang baru aku hadam tadi..

kerja? bukan ke aku pernah cakap yang aku nak blajar sampai mati?

aku sedut lagi asap rokok..

ceh..blajar sampai mati. duit pun mintak kat orang..aku nak blajar guna apa?

bara rokok dah habis membakar lambang winston di hujung. aku campak puntung rokok dari tingkat tiga blok BP fakulti kejuruteraan.

takpe la..orang isap rokok ni orang kata jangka hayat dia pendek.

aku buka pintu BP202. duduk kembali menghadap nota Heat Transfer. aku jeling jam tangan..

baru pukul 11.30 malam. ada 2 jam lebih lagi aku boleh study..

p/s: my playlist for the study week (a.k.a my tunes of sanity)
Bic Runga - Birds album
Jeff Buckley - Grace album
Requiem - Storm Heaven
Umlaut - Total Disfuckinkography
The Album Leaf - all albums
The Spectacles - all albums

2 Comments:

Blogger Jorji said...

Jeff Buckley-Grace album...

arghhh! jangan dengar kalau nak study...dengar kalau dah tak nak study.

Jeff Buckley..arghhh!!

12:34 PM

 
Blogger syik s. said...

apa kata dengar the ditty bops? cargasss!!!

8:27 PM

 

Post a Comment

<< Home