some of us laugh, some of us cry, some of us smoke, some of us lie... but it's all, just a way that we cope with our life - starsailor : some of us

Sunday, July 02, 2006

skipping dan kesedaran perut semakin memboroi

ni gua cuma nak promote blog akhdan. dia yg suruh. dia cakap dia baru update.

tapi jangan risau, bukan akhdan yang semakin memboroi. aku cuma menyelitkan sedikit elemen dari blog akhdan. aku yang semakin memboroi walaupun diselitkan usaha picisan seperti skipping tah berapa minit je sehari. dan usaha untuk berjogging di taman bersebelahan istana johor yang kadangkala dipenuhi kaum wanita sering menemui jalan buntu walaupun telah diselitkan beberapa 'motivasi sampingan'.

dan semalam aku berjaya menikmati keseronokkan menonton perlawanan bola sepak antara portugal dan england. mungkin kerana aku tak menonton keseorangan, mungkin juga disebabkan faktor restoran aliff yang boleh dinobatkan restoran mapley tercantik di jb. mungkin juga faktor perlawanan yang menarik dan mungkin juga kerana diselangi lawak daripada jimbo.

apa-apa pun, aku agak menyesal kerana tak menonton perlawanan diantara perancis dan brazil. walaupun aku pernah buat confession yang aku tak minat bola, tapi dalam diam-diam aku ada jugak team favourite. perancis. pasal aku pernah tengok match diaorg lawan brazil masa final world cup tahun 1998 kan?

yang penting, perut aku memang semakin boroi.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahahaha, join the club!

2:58 PM

 
Blogger THE END said...

Easy for you to lose weight...
especially ur tummy...come
and take persoanl training
with me...ill make sure you u
will lose ur tummy...Have u seen
a reality game called "The Biggest
Loser" ? well...kalo dah tengok...
macam tu la training yang akan diberi oleh saya...heheheh

6:33 PM

 

Post a Comment

<< Home