some of us laugh, some of us cry, some of us smoke, some of us lie... but it's all, just a way that we cope with our life - starsailor : some of us

Wednesday, June 14, 2006

kekadang tu kita bosan, kekadang marah, kekadang tu kita seronok, tapi tak lama, sekejap je

hari ni, aku tengok The DaVinci Code kat pawagam. tak sangka ada lagi cerita tu kat pawagam.

keluar je dari panggung, aku sms zairi ngan syix. syik tak balas, dia takde kredit. lagipun dia sibuk. kekadang aku talipon pun dia takde masa nak cakap.

zairi balas..

"aku pun tgh tgk. aku x caya holy grail ada."

aku simpan dulu henset aku. susah nak balas sms time keluar dari panggung ni. aku pun tak paham kenapa jalan keluar dari panggung wayang dia buat berbelit-belit. jalan berbelit satu hal, awek yg keluar dari panggung pulak ramai. camana aku nak konsentrate tulis sms.

jumpa je jalan keluar aku terus pegi tandas. ada tandas RM2 kat KLCC. tapi jangan harap la aku nak masuk.

keluar je dari tandas, aku duduk. balas sms zairi..

"aku pun tak caya. tapi kalau tgk dari sudut lain, ada kebenarannya"

saja aku bagi ayat tergantung. lagipun aku nak explain lelebih kang banyak sangat pulak nak taip teks pesanan ringkas. aku terus tekan 'send'.

aku jalan ke stesen lrt. dalam perjalanan aku singgah beli cinnamon. ingatkan nak beli cinnamon kat Cinnabon, tapi macam mahal je. aku beli 2. satu untuk akak aku.

destinasi terakhir aku, stesen komuter subang jaya. jadi aku amik lrt pegi KL Sentral. ada factory outlet punya sale. aku usha backpack. manala tau, ada peluang melancong lagi.

kejap je tunggu komuter. tak sempat nak abis makan cinnamon.

naik komuter. takde tempat duduk. kena berdiri.

henset aku berbunyi. zairi balas...

"aku tgh tgk part kat tomb issac newton. best cerita ni. macam indiana jones. kena selesaikan puzzle. tapi orang cakap buku dia lagi best."

aku terus balas...

"buku dia mmg best. baik ko baca. movie dia banyak part tak sama. kurang thrill. tapi isi2 penting dia ada laa."

bila aku angkat balik kepala aku, akak aku dah takde. aku cari dia. rupanya dia dah dapat tempat duduk. aku cari tempat duduk kosong. takde. berdiri la aku sampai stesen subang...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Post promote kakak atau promote Maxis? SMS menda tak guna!

1:27 PM

 

Post a Comment

<< Home